03 Aralık – 16 Aralık 2024 tarihleri arasında;
- 2025 Yılı
UBAK belgesi almaya hak kazanan firmalar, Ekli listedeki belge numaralarının
karşısında belirtilen ödeme numaraları ile Ziraat Bankası şubelerinden,
internet bankacılık işlemlerinden ve ATM’lerinden veya Vakıflar Bankası
şubelerinden ücretlerini yatırmaları gerektiği,
- Herhangi
bir karışıklığa sebebiyet vermemek adına, firmaların sadece kendilerine tahsis
edilen ve almak istedikleri belgeler için ödeme yapmaları,
- Belge
almaya hak kazanıp ta 16 Aralık 2024 tarihe kadar UBAK Belgelerine ilişkin
ücretlerini yatırmayan firmaların haklarını kaybetmiş sayılacakları ve
- Bakanlıklarınca
randevu listesi ödeme bitiş tarihinden sonra yayınlanacağı, belgeleri teslim
almaya gelecek kişilere firma yetkilerince, Bakanlıklarının E-DEVLET üzerinden
“Geçiş Belgesi Teslim Muvafakat İşlemleri” hizmeti kullanılarak ya da geçerli
vekaletname ya da imza sirküleriyle belgeler ve
“Teslim tutanağı” ile teslim
alınabileceği,
- UBAK
belgelerinin dijitalleşmesi kapsamında, 2025 yılı UBAK belgeleri fiziksel belgelerin
yanı sıra dijital olarak firmalara tanımlanacağı, “ECMT Dijital System”
üzerinden firmalara tanımlanacak olup, firmaların sisteme giriş yapabilmeleri
için geçerli bir e-posta adreslerinin bulunması (sistem üzerinden otomatik
şifre gönderilecektir) gerektiği,
20 Aralık 2024 tarihine kadar da;
- Firmaların
e-devlet kapısından “Firma İletişim Bilgisi Güncelleme” hizmeti kullanarak
e-posta adreslerini güncellemeleri, güncelleme yapmayan firmaların belgeleri
sisteme tanımlanamayacağı için belgeleri “ECMT Dijital System” üzerinden
geçersiz olarak görüneceği bildirilmiştir.
Üyelerimize duyurulur.
UKAT Yönetim Kurulu
https://uhdgm.uab.gov.tr/uploads/announcements/takas-islemlerini-muteakip-2025-yili-ubak-izin-bel/2025-odeme-listesi-takas-sonrasi.pdf