Sayın Üyelerimiz,
T.C. Ulaştırma Bakanlığı, Ulaştırma
Hizmetleri Düzenleme Genel Müdürlüğü’nce yapılan duyuruda;
2024 Yılı UBAK belgesi almaya hak kazanan
firmalar, Ekli listedeki belge numaralarının karşısında belirtilen ödeme
numaraları ile Ziraat Bankası şubelerinden, internet bankacılık işlemlerinden
ve ATM’lerinden veya Vakıflar Bankası şubelerinden 01 Aralık 2023 – 14
Aralık 2023 tarihleri arasında ücretlerini yatırmaları gerektiği,
Herhangi bir karışıklığa sebebiyet
vermemek adına, firmaların sadece kendilerine tahsis edilen ve almak
istedikleri belgeler için ödeme yapmaları,
Belge almaya hak kazanıp ta 14 Aralık 2023
tarihe kadar UBAK Belgelerine ilişkin ücretlerini yatırmayan firmaların
haklarını kaybetmiş sayılacakları ve
Bakanlıklarınca randevu listesi ödeme
bitiş tarihinden sonra yayınlanacağı, belgeleri teslim almaya gelecek kişilere
firma yetkilerince, Bakanlıklarının E-DEVLET üzerinden “Geçiş Belgesi Teslim
Muvafakat İşlemleri” hizmeti kullanılarak ya da geçerli vekalet ya da imza
sirküleriyle belgeler ve “Teslim tutanağı” ile teslim
alınabileceği bildirilmiştir.
Üyelerimize duyurulur.
Yönetim Kurulu
EK1: UBAK Belgesi aralıklarını gösterir
liste,
EK2: Tahsis ve Ödeme numaralarını gösterir
liste,
EK3: Teslim Tutanağı,
Uluslararası
Karayolu ile Yük Taşımacıları Acente Sahipleri Derneği
1471 sokak Kenet
Sitesi, No:7 D:12 Alsancak
Konak – İzmir
www.ukat.org.tr
- duyuru@ukat.org.tr
– info@ukat.org.tr
- https://www.instagram.com/ukatdernek/